Post by vedingproddebttepf on Mar 6, 2022 13:43:31 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mindustry ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mindustry IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder flere point ▞▞▞
▞▞▞ Mindustry 2022 version ▞▞▞
Vidunderligt spil! Utroligt, at det er 100% gratis, du kan støtte udvikleren på steam eller ved at kigge efter hjemmesiden.
Kunne ikke være ulejlighed at komme forbi den kedelige og alt for komplicerede tutorial, måske er det faktiske spil sjovere.
Jeg nyder spillet meget, men mit eneste problem er, at den seneste opdatering ser ud til at have ødelagt krydset, fordi det ikke gør sit arbejde og opdeler elementerne på to forskellige måder, det går kun i en lige linje, hvis udvikleren eller udviklerne kunne ordne dette. ville gøre spillet, der engang var rigtig godt, godt igen, fordi som det er nu, kan jeg ikke engang komme forbi den første fase .... det er måske min enhed, jeg bruger en lg staylo 5, men idk ville være glad for lidt hjælp til dette
Jeg er nok bare virkelig dum, men kontrollerne er super mærkelige, jeg aner ikke, hvad jeg selv lavede, jeg bestod ikke engang selvstudiet, fordi jeg forstod det ikke
Spillet reddede ikke efter flere missioner og valgte Gem og Afslut. Tak for at spilde min tid.
Styringen er ikke den bedste. Gør det lidt af en opgave at bygge på én gang. Bortset fra det, om hvad du ville forvente af et spil af denne genre. Det, og ingen annoncer eller iap.
मिन्दुस्त्र्यि (Mindustry) कार्रवाई ctg
DETTE SPIL ANUKE JEG KAN IKKE INDLESE HVER MOD, DER JEG INSTALLERDE DENNE FEJL RET DET!!!!!
मिन्दुस्त्र्यि (Mindustry) कार्रवाई ctg
Mindustry Action cflx
Uanset hvad du gør, forsinkelsen efter fjenden gyder og dræner dit batteri meget hurtigt, og kan du gøre det til offentlige servere i stedet for lokale
Dette spil er forfærdeligt, når jeg har spillet i timevis, og alt hvad jeg gør er bare at gå ud og gå ind igen og bare genstarte mig forfra, lad ikke dette spil narre dig til at være sjovt, for jeg starter dig bare forfra efter at have spillet i timevis reparer det, fordi det er et meget sjovt spil at starte forfra
Uspilleligt, spillet ser glat ud, og præmissen er god. Men udviklerne har ikke tilpasset kontrollerne til at fungere på mobilen. Som et eksempel kræver visse kritiske handlinger højreklik og klik-træk brug af en mus eller brug af ctrl på et kayboard.
Det er sjovt, men det tager lang tid at gennemføre kampagnen, hvis din nye skal have som en mini tutorial for hvert nyt kort, og hvad du kan opdage
Som mange andre også har kommenteret i deres anmeldelser, gik alle data tabt af en eller anden grund. Det ser ud til, at automatisk lagring ikke virker. Det er ellers et fantastisk spil, men bare det faktum, at jeg ikke pålideligt kan redde mit spil uden at bekymre mig om, at jeg mister alt, betyder, at det er fuldstændig ødelagt og værdiløst.
Var fantastisk, indtil sværhedsgraden af fjendens tilfældige blot ødelagde alt på kortet på niveau 60 uden nogen information. Spillet skal bedre føres op og gå igennem.
Dette spil er skrald! For det første går hver transportør den modsatte retning, så det er stort set umuligt at lægge transportørerne fra sig. 2. spillet er såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå ues ues ues. For det tredje vil det ikke engang lade mig kæmpe eller noget i den retning. For det fjerde tager det omkring 50 tryk at placere 1 ting, og ja, jeg ved, at du bare kan trække i fingeren, men det vil heller ikke lade mig gøre det. 5., dette spil er bare-- jeg ved ikke hvad jeg skal sige, at det er så slemt! Hvis jeg kunne give et negativt spil, ville jeg give dette en -5-stjernet rating. FORSTÅR IKKE!
Det er godt. Men waaaaaaaay for kompliceret for et mobilspil. Ligesom dette er PC-kvalitetsspil her.
Meget bedre på pc. Nogle ting virker ikke engang. Som "broer" stopper det bare alting i krydset. Og hvorfor skal vi betale 100 bronze eller mere på et kort? Bare hvorfor? det er så ubrugeligt. Pvp-systemet er meget stressende, der er kort, hvor du ikke kan tanke dine tårne ved at bygge et system til det (hovedsageligt på grund af at broerne ikke virker, så der er ikke plads til et kryds), så du skal tanke manuelt, hvilket tager så meget tid. . Du bør give spillerne byggeplads i et fabriksspil.
Premier League - Official App Sport cek
Jeg tror, at dette spil er perfekt. Det er ligesom et puslespil og et strategispil, der passer ind i ét, der prøver at finde ud af, hvordan man får de dyrebare ressourcer med maksimal effektivitet, så du kan få en sød ressourceudbetaling til sidst. En smuk måde at fordrive timerne på uden besvær overhovedet. Sværhedsgraden stiger langsomt over tid, så du heller ikke ender med at kede dig!
Fantastisk rts på mobil. Og kører glat. Skal vende tilbage til dette, når jeg har mere hengiven fritid. Dette fra en far til at være.
Jeg kunne for godt lide spillet før opdateringen, købte det også på ios, men da de opdaterede det, slettede de alle mine fremskridt og installerede et større kort, hvor det vil tage dig mere end et år at erobre, og over det er du altid miste en del af kortet, du allerede har overvundet. Jeg kunne lide det før mere. Beklager den dårlige vurdering. Meget flot grafik kan dog være bedre.Hvis de gør det bedre, giv mig besked, jeg vil gerne prøve at spille det igen.
Interessant og komplekst, men ikke kompliceret. Meget hjulpet af at kunne sætte spillet på pause og planlægge, finde ressourcer og placere bygninger. Meget tilfredsstillende at se hele regionen arbejde som en velsmurt maskine. Ville blive forbedret ved at være i stand til at vælge flere bygninger og se totalen af, hvor mange ressourcer de producerer/kræver pr. sekund af disse bygninger. Jeg skal også kunne se bølgekravene for andre kort, mens jeg er i et kampagnekort, så jeg ved, hvor længe jeg skal gå.
De fleste af disse fem stjerner er betalte anmeldelser eller astroturfing. Dette må være en af de værste kontrolordninger, jeg nogensinde har spillet med på et mobilspil.
Mindustry 액션 xloc
Meget godt spil, der kombinerer tycoon- og tårnforsvarstemaer og på en eller anden måde formår at være tempofyldt og langsomt kørende på samme tid. Der er dog et problem på min enhed, hvor spillet går ned på det mest afgørende tidspunkt, såsom når jeg fuldfører den sidste bølge eller min kerne bliver ødelagt. Ret dette, hvis det er muligt, da det ville give spillet 5 stjerner.
Ikke dårligt. Gør betjeningen lidt nemmere og vil give en anden stjerne.
Jeg anmelder ikke spil ofte, men når jeg gør det, er jeg så retfærdig. Først så jeg dette spil som unødvendigt kompliceret (mest fordi jeg ikke kunne forstå nogle af de mere basale mekanikker, som jeg nu finder indlysende), men nu synes jeg, det er perfekt kompliceret. Gameplayet er lidt langsomt, men det er meget bedre end de fleste moderne spil, der går for hurtigt. Fjendens "intelligens" er højere end noget, jeg nogensinde har set. Byg en blokade, de går rundt om den. Har en svagere blok, målretter de den. Ud af tekst
De nye chefflyvende skibe er latterlige. Jeg spillede 3 timer igennem bare for at slå dem, og nu er de umulige at tage ned. Uden for rækkevidde af noget og uforgængelig. Brug 4 timer på at se, hvad end du har gjort fremskridt, blive skrottet.
Dette ligner den slags spil, jeg ville nyde, men den indledende tutorial var som at trække tænder - kedeligt, dårligt tempo og ofte meget tvetydigt, så det er ikke klart, hvad man skal gøre. Jeg kæmpede med det i femten minutter, men gav så desværre op.
Meget frustrerende tutorial. Meget vanskelig grænseflade og svært at forstå, hvorfor det, der virker én gang, ikke virker en anden gang.
Dårligt spil, Dårlig grafik, Tutorial idiot STOPPEDE MIG I AT SPILLE!! Seriøst, få det rettet, og det kan gå et par stjerner op.
Spillet fejler under tutorial. Spild af tid.
Jeg nyder virkelig dette spil. Der er mange forskellige muligheder for, hvordan man gør ting i spillet. Det kan være lidt komplekst, men det øger det sjove! Det er virkelig et poleret og gennemtænkt spil. Niveauerne kan være en udfordring i starten. Det er en interessant kombination af minedrift og skabelse af ressourcer og tårnforsvar. Og gæt hvad? INGEN ANNONCER!
Bogstaveligt talt hundredvis af timer på dette spil og stolt af det, ingen i app-køb gratis, hvis du vil donere, har de en side til at gøre det, men det er ikke påkrævet, jeg kunne ikke tænke på en bedre udvikler, hvis jeg prøvede, fejlfri mesterværk
for mig kan jeg ikke holde fingeren på skærmen et stykke tid og derefter flytte den for at placere en række af transportbånd, fordi den bare flytter skærmen
Købte dette spil på Steam, blev overrasket over at se det gratis i Play Store. Jeg var ængstelig "er der mikrotransaktioner?" "Hvordan ville dette spille på noget andet end mus og tastatur?". Min frygt blev dæmpet; ingen mikrotransaktioner, kontroller er lidt kræsne, men intuitive. Det er et godt spil, en unik balance mellem RTS og Tower Defense med et pænt progressionssystem. Jeg ville have købt spillet igen, men dette ser ud til at være hele spillet, ingen annoncer, ingen mikrotransaktioner. En perle i et hav af grådighed
Mindustry მძაფრსიუჟეტიანი hcc
fint, men jeg foretrækker pc-versionen... kontrollerne suger i denne... Jeg vil bedømme pc-versionen som 5 stjerner og denne... Jeg vil anbefale, HVIS du ikke har en pc eller en bærbar computer ... MEN hvis du gør det, skal du bare downloade det der...
Helt ærligt, for mig er kontrollerne og ting ikke så gode, og det gør mig lidt forvirret, nogle med fjendens ai. Men det er et godt spil ud af det, og du bør spille det.