(Android) Japanska Alfabetet, Japanska Bokstäver Skrivning fusk obegränsad resurs
Mar 6, 2022 13:28:06 GMT -6
Post by vedingproddebttepf on Mar 6, 2022 13:28:06 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Japanska Alfabetet, Japanska Bokstäver Skrivning ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Japanska Alfabetet, Japanska Bokstäver Skrivning IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk obegränsad resurs ▞▞▞
▞▞▞ Japanska Alfabetet, Japanska Bokstäver Skrivning 2022 version ▞▞▞
Bra
Hjälpte mig verkligen att känna till uttalen och hur man skriver bokstaven och villkoren.開発者に感謝します。がんばり続ける!
Väldigt korrekt! Jag är nöjd med den här appen
Bra app, detta kan få dig att lära dig att skriva japanska språk enkelt med ordförråd i katakana och hiragana, så att du vet hur du läser det och skriver det, har också olika svårigheter på varje test, du kan lägga till kostymtest för ditt eget också.
Jag gillar den här appen...mycket hjälpsam för att lära mig japanska
Jag trodde att det skulle vara coolare men allt du egentligen gör är att spåra några linjer och det är allt. Jag skulle inte rekommendera den här appen.
Kärlek
Som wat da anime är den här appen
bra apk.
Det är bra förutom att du måste se annonser mycket innan du går tillbaka till den japanska huvudlistan.
det är en bra app som du enkelt kan lära dig deras alfabet
Den här appen är väldigt bra och jag får många dagar på mig att prata japanska, den är så viktig för nybörjare som jag eller vem som helst och jag betygsätter den 5 eftersom den är så bra
Det är fantastiskt men du har inte åtgärdat felet i appen pz gör något ASAP eftersom att gå tillbaka igen och igen är ganska tröttsamt
Måste ladda ner appen för att lära sig grunderna i hiragana och katakana.
fungerar inte
Jag laddade ner den här appen igår och använde den i timmar och jag älskade den absolut. Idag har jag dock försökt använda den och jag kan skriva karaktären en gång men sedan fungerar appen fel och stängs. Om den inte stängs så stämmer inte min skärm med det jag skriver. Jag avinstallerade och laddade ner igen, startade om min telefon, rensade bort skräp och det fungerar fortfarande inte som det ska. Om du inte upplever det här problemet är den här appen fantastisk för att lära dig det korrekta sättet att skriva hirgana och katana!
Helt fantastisk app. Den mest passande den jag letat efter i flera år. Jag älskar den här appen, den är innovativ och användbar för att öva japanskt skrivande när som helst och var som helst. Alla slag och uttal. Helt häpnadsväckande fantastiskt fantasmogoriskt magiskt
Riktigt bra app för nybörjare.
Tiggeri är intressant utan det här har jag inget att säga eftersom jag är en bigginer på det här stället
Detta är den bästa källan för att lära sig japanska alfabet
Det är en bra app, men den är fylld med påträngande annonser som tar över hela din skärm, som du inte kan avsluta direkt. Detta beteende borde vara olagligt och Google bör vidta verkställande åtgärder om detta.
Alfabeto Japonés, Escritura De Letras Japonesas Educación ldqx
Bra app...!!
hjälp är den här appen har engelsk översättning jag förstår inte alfabetet snälla om nej, lägg till
Bra....
Jag använder det i ett par dagar. Det är väldigt användbart, speciellt hur det visar skrivningen. Det hjälper mig att lära mig japanska alfabet.
Don't Touch The Spikes Arkādes spēles xck
Bra app um..men jag kan inte riktigt studera hiragana och katakana eftersom mina föräldrar inte låter mig och jag bara studera thai men det är så svårt som muzukasii!
Det är ett trevligt sätt att lära sig japanska
Detta är bra aap för att skriva japanska jag är 30 dagar skriven ordentligt
Oj bäst. Det har verkligen hjälpt mig att lära mig mer om det japanska språket som jag försöker lära mig
Denna app är bra för att lära sig
bra för att lära sig grundläggande hiragana
Jag tycker verkligen om att lära mig den här läxan.
det är en fantastisk app som hjälper dig att läsa och skriva japanska
sättet som de skriver och får dig att skriva kaji är inte det bästa, det är ai men det är svårare att lära sig med hårda repliker och utan överseende, jag är mellanliggande så jag kan grundläggande kaji och några ord och denna kaji förvirrade mig verkligen . hoppas detta är till hjälp xx
bra app
Älskar detta. Jag lär mig japanska genom den här appen. Och det finns många videor som gör att du lätt förstår det också.
litet fel: slagordning för り visade リ istället.
Den här appen är så användbar.Det gör det möjligt för oss att skriva japanska tecken
Utmärkt arbete och jag är mycket nöjd som nybörjare i Japan.
Japoński Alfabet, Japońskie Pisanie Listów Edukacja yjv
таалагдаж бна
Jag gillar den här appen men kan det vara roligare att uppmuntra till lärande
Vackert tillfälle att lära sig japanska alfabet
När du testade ditt skrivande skulle appen alltid visa mig strecken innan jag lät mig försöka.
Jag tycker att detta är en utmärkt app för att lära sig kana. Jag har bara ett förbättringsförslag: Jag skulle uppskatta en bakgrund på millimeterpapper. Detta skulle göra det lättare för mig att lära mig de exakta proportionerna för varje teckenrad och att se vad jag hade för fel. Tack!
Den här appen är trevlig eftersom du får lära dig steg för steg och du kan skriva på dem. Och du kan...................det är bara det. Förlåt
Jag är nybörjaren och fann att den här appen verkligen är som en ängel.